Klacht: geen goede bezorging

op 12 december 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

op vrijdag 7-12-2017 geen krant ontvangen en vandaag 12-12-2017 weer NIET dit kan absoluut niet in november ook 2 dagen geen krant ontvangen
krijg ik vandaag 12-12-2017 geen krant bezorgd dan moet ik helaas voor 2018 de krant bij deze opzeggen en trek jullie automatische incasso voor 2018 in. tel 06-53981922 J Stevens Geleenstraat 13 6155 NA Puth

een andere bezorger of bezorgster aanstellen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 15 december 2017 om 15:53 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Vervelend dat u de krant niet heeft ontvangen. Wij gaan uw klachten doorgeven aan de bezorgdienst om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.
Wel is ons advies het ons te melden dit kan zowel via de telefoon 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Zodat de klachten bij ons bekend zijn, en u dan ook de dagprijs van uw krant vergoed gaat krijgen bij de eerstvolgende factuur.
Ik heb voor nu de klachten in ons system ingevoerd.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice