Klacht: geen goed product

op 19 september 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

begin mei 2017 een bestelling geplaatst: tandenborstels ( voldoen goed) en 2 zonnelampen voor in de tuin. erg mooi, maar na 1 maand ging nummer 1 al stuk, en vorige week ook nummer 2: er loopt water in, dus is het geen goed systeem, want dan werken ze niet meer. wat doen we daaraan?.

graag nieuwe lampen die wel goed zijn afgesloten, zodat ze blijven functioneren

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 september 2017 om 16:22 geantwoord

Beste J.A. Smans,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u een klacht heeft over de door u bestelde lampen.

Op 20 september is er een online retouraanvraag voor u ingediend, deze is tevens gelijk in behandeling genomen door de retourafdeling.

U heeft een e-mail ontvangen met betrekking voor een kosteloze retourzending. Zodra uw bestelling retour is gekomen, worden er zo spoedig mogelijk nieuwe lampen naar u toegestuurd.

Nogmaals onze excuses voor het geleden ongemak en wij zien de retourzending graag tegemoet, zodat wij dit zo spoedig mogelijk voor u af kunnen handelen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Heeft op 29 september 2017 om 21:55 geantwoord

in verband met vakantie kunnen we nu pas reageren op uw oplossing.uiteraard hebben we de verpakking niet meer, en de lampen liggen uit elkaar, en bovendien is er geen adres doorgegeven waar de lampen heen moeten.jammer is dit voor ons dus gen oplossing, maar we verwachten toch 2 nieuwe lampen.
vriendelijke groet, jan en nelleke smans

Alle klachten die gemeld zijn door 1933