Klacht: Geen gevoel van coulance

op 19 september 2017 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juni een bed besteld en deze werd 14 augustus geleverd. Deze levering zaten de poten van het bed er niet bij. Deze was de verkoper vergeten in te voeren. Ze waren ook nog eens 30 minuten later dan dat ze hadden aangegeven. De tweede levering, op 5 september, waren ze wéér te laat. Ook geen enkel excuus of iets voor de levering. Toen ik hier zelf over begon krijg je een textielbon van €50 aangeboden waar ik aangaf dat ik alles al heb en daar dus niks mee kan. Het kan natuurlijk altijd dat het mis gaat maar los het dan gewoon naar tevredenheid op.

Gewenste Oplossing:

Korting of geld retour in plaats van een kortingsbon waar ik zelf niks mee kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Beter Bed

4 maanden geleden - Zojuist met meneer Beljon gesproken, we zijn samen tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Beter Bed

Alle klachten die gemeld zijn door Luc Beljon