Klacht: Geen gereedmelding richting kpn

op 30 juli 2016 over OPD koeriersdienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebbeen abo besteld met een telefoon maar volgens kpn is er niets gereed gemeld door opd . Nu zit ik met een telefoon zonder werkende simkaart dus kan al 4 dagen helemaal niets

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn simkaart werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OPD koeriersdienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OPD koeriersdienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OPD koeriersdienst nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OPD koeriersdienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OPD koeriersdienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OPD koeriersdienst

Heeft op 28 december 2016 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bettyvos