Klacht: Geen gereedmelding richting kpn

op 30 juli 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebbeen abo besteld met een telefoon maar volgens kpn is er niets gereed gemeld door opd . Nu zit ik met een telefoon zonder werkende simkaart dus kan al 4 dagen helemaal niets

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn simkaart werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Pakket Dienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Pakket Dienst nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 28 december 2016 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bettyvos