Klacht: Geen geluid tv

op 30 september 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 23 september viel tijdens het tv kijken, NPO1, het geluid weg. Daarna volgde een tiental gesprekken over drie dagen waar elke keer mij gevraagd werd om dezelfde testjes uit te voeren. Resultaat nul. Er werd telkens gemeld dat de “ticket” nog openstond. Op dinsdag kreeg is een soort opperhork aan de lijn die mij duidelijk maakte dat ik niet zo moest zeuren. Er staat een termijn van 5 werkdagen voor het oplossen van een storing. Op donderdag krijg ik een sms dat er op vrijdag een externe monteur langs komt. Deze constateert al snel dat de dsl ingang kapot is. Ik krijg als het goed is zaterdag een nieuw modem.

Gewenste Oplossing:

Als men aangeeft ik zal het in de computer noteren dan moet dat ook gebeuren. Ik heb wel vijf keer dezelfde testjes uit moeten voeren voor telkens een ander figuur aan de telefoon. De jongens en meisjes hebben geen vakkennis en werken een standaardlijstje af. Als je belooft terug te bellen dan doe je dat ook. Ook als je na twee dagen nog niks gevonden hebt. Ik wil een korting of een geste van Caiway voor een week zonder televisie. Ik had tot nu toe geen klachten en doe wat aan de snelheid van de klachtenafhandeling,

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Frans Molenaar

2 maanden geleden - Inmiddels een nieuwe Entone ontvangen. Resultaat nog slechter. Heb nu nog maar 1 zender zonder geluid. Men wil weer een andere Entone opsturen. Dit pik ik niet, heb wel wat beters te doen dan nog meer uren in dit akkefietje te stoppen. Ik wil een gekwalificeerde monteur van Caiway, liefst nog vandaag. En anders stop ik er mee. Heb al 8 dagen geen tv dus maandag waarschijnlijk naar een andere provider.

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Beste heer Molenaar, Ook wij vinden het erg vervelend dat u nog steeds storing ervaart en hier zoveel tijd aan kwijt bent. We hebben zojuist telefonisch contact gehad omtrent de nieuw ontvangen Entone. Ook deze tweede Entone geeft geen geluid via HDMI, u heeft al eerder getest dat de Scart wel functioneert. U heeft aan gegeven dat u een andere apparaat via HDMI op uw tv gaan testen om te controleren of u dan wel geluid heeft. Wij zijn via Twitter en Facebook dagelijks van 09:00 tot 21:00 bereikbaar voor extra assistentie. Wij wachten de bevindingen af! Met vriendelijke groet, Nitin Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heer Molenaar,

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en wij hebben uw Facebook bericht afgelopen zaterdag ontvangen. U heeft met hulp van een goede vriend met technische kennis de Entone inmiddels werkend met geluid.

Daarnaast zien wij dat u vandaag ook telefonisch contact met ons heeft gehad en dat u telefonisch een financiële compensatie heeft afgesproken voor de klachten van afgelopen weken.

Wij zijn overeengekomen dat deze klacht hiermee voldoende afgehandeld is en wij stellen daarom voor deze klacht hier te sluiten. Wat de daadwerkelijke oplossing is geweest van de storing vernemen wij nog van u om hier in de toekomst van te kunnen leren.

Voor nu hoop ik u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Nitin
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Molenaar