Klacht: Geen geluid tv na handelingen van medewerker klantenservice

op 07 augustus 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Beste lezer,

Bij deze dien ik een klacht in tegen u (redenerend T-mobile) en 2 medewerkers van u.

Vandaag nieuwe afstandbediening ontvangen en gevraagd of deze gekoppeld kan worden aan de tv. Gebeld om 15:26 gedurende 8 minuten via het telefoonnummer: 0648162179 en gesproken met een vrouwelijke medewerkster. Helaas geen naam hiervan.

Medewerkster had na 8 minuten de verbinding verbroken. Een pikant detail hierin is dat het geluid van mijn tv het opeens niet meer deed. Dit gebeurde nadat ik een aantal handelingen moest uitvoeren via de afstandsbediening die mij werd gevraagd om de tv te koppelen aan de afstandbediening. Ik dien bij deze een klacht in tegen haar. Graag ontvang ik hierover bericht.

Vervolgens teruggebeld om 15:34 een gesprek van 52 minuten met een 1e lijns medewerker Vincent. Geen oplossing. Medewerker geeft tevens aan niet zijn volledige naam gegevens willen door te geven omdat hij dat niet wil en hiertoe niet verplicht is. Medewerker heeft geen passende oplossing gegeven. Ik dien bij deze ook een klacht in tegen hem vanwege het tekortkomen in zijn dienstverlening. Na aandringen van mijn kant werden er in zijn begeleiding codes doorgegeven die ik moest invoeren. Hij gaf aan dat ik pen en papier moest pakken om het te noteren zodat ik dit zelf kon doen. Ook zet ik mijn vraagtekens bij zijn kennis en kunde. Immers, hoofdoorzaak van het bellen is gewijzigd van afstandbediening koppelen naar geen geluid van tv maar dit drong niet bij hem door. Meerdere malen aangeven dat het koppelen van het afstandsbediening geen prio meer is zolang ik maar geluid heb.

Laatste klacht. T-Mobile. Ik eis een tegemoetkoming in financiële zin omdat ik geen gebruik kan maken van de diensten zoals afgesproken. Immers, geen geluid van de tv. Voorts eisend een tegemoetkoming voor een 60 minuten aan de telefoon waarbij geen passende oplossing is gevonden. In welke vorm, laat ik over aan T-mobile.

Ik verwacht binnen aanzienlijke tijd dat het bovenstaande wordt opgelost en dat ik weer geluid heb.

Graag binnen 5 werkdagen een antwoord op het bovenstaande.

Hoogachtend,

Geluid tv werkend
Financiele tegemoetkoming voor falen in diensten en dienstverlening.
Koppelen aftandbediening aan tv

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tasdelen