Klacht: Geen geldterug voor ontbrekende ring

op 14 januari 2014 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb op 16 december een bestelling gedaan via de webshop van lucardi, ik kreeg je bestelling netjes 2 dagen later binnen. Ik had betaald via de fashioncheque.
Echter was de bestelling incompleet en er stond een brief bij dat ze het bedrag van de ontbrekende ring zouden overmaken. Mijn rekeningnummer was niet bekend bij hun dus erg jammer dat ze daar niet op gelet hebben in de eerste instantie.
Ik gebeld om rekent door te geven. Afijn het zou overgemaakt worden.
Inmiddels bijna een maand verder en 6 telefoontjes naar een 0900 nummer van 10ct per minuut en 6 beloftes dat het binnen enkele dagen op de rekening zou staan.. NOG HELEMAAL NIETS.
Laatste keer kreeg ik te horen dat het via een spoedbetaling overgemaakt zou worden. Nou nou eerder slakkentempo betaling.
Ik probeer de klanten”service” weer aan de lijn te krijgen, inmiddels sta ik 10 minuten in de wacht.
Losers

Geld retour + 5€ extra ter vergoeding van telefoonkosten!

Heeft op 14 januari 2014 om 11:13 geantwoord

Ik heb nu te horen gekregen dat het geld is overgemaakt.
Maar ik had dat afgelopen vrijdag ook al te horen gekregen, maar dan via een spoedbetaling en nu opeens via een normale betaling, dus eerst zien dan geloven.
En ik heb niets gehoord over alle telefoonkosten die ik gemaakt heb.

Dus ben ik tevreden? Niet echt nee.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 14 januari 2014 om 12:00 geantwoord

Klacht is in behandeling via Lucardi webshop en er is telefonisch contact geweest.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lucardi beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucardi sucks