Klacht: Geen geld/mail

op 19 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn boeken op 09 aug verstuurd naar Van Dijk, omdat ik het aan hen heb verkocht. Ik heb gelezen dat je na 7 dagen het geld op je rekening ontvang, dit is echter nog niet gebeurd. Ik heb ook geen mail ontvangen dat de boeken zijn aangekomen. Wat moet ik nu doen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 22 augustus 2016 om 07:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Prithi,

We hebben een creditfactuur opgesteld á € 36,76. Hier heb je tevens een e-mail over ontvangen. We kunnen echter zien dat het enige bij ons bekende e-mailadres die van het Melanchthon is, wellicht heb je daarom onze mails niet ontvangen?

De creditfactuur van € 36,76 is opgesteld op 18 augustus en wordt zo spoedig mogelijk aan je uitbetaald.

Met vriendelijke groet,
Vandijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jennyxx