Klacht: geen geldigheidsduur vermeld op mijn cadeaukaart

op 28 april 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb mijn cadeaukaart “Nationale Tijdschriftenbon” gevonden tussen wat spullen die ik moest opruimen. Mijn kaart is niet meer geldig!
Terwijl er in het mapje waar de kaart in zit staat: De Nationale Tijdschriftenbon is het kado voor een abonnement naar keuze. Het tegoed is onbeperkt geldig en kan in delen worden besteed. Uw tegoed en de algemene voorwaarden kunt u bekijken op Tijdschriftenbon.nl.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het tegoed kan besteden. Er is geld voor betaald door mijn werkgever.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 28 april 2017 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Overdijk,

Bedankt voor uw bericht en wat vervelend dat u de kaart niet meer kan gebruiken. Wij adviseren u om even contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Zij zijn te bereiken op 088-5500198, tijdens kantooruren. Onze collega's helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Irma Overdijk