Klacht: geen geld teruggekregen

op 18 mei 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

jurk besteld bij boohoo.com
we zijn het huisnr. vergeten te vermelden op factuuradres.
pakje is bij hoofdkantoor post weer teruggestuurd en boohoo heeft mail gestuurd dat pakketje weer terug is.
alleen ons geld wordt niet teruggestort
30-03-2016 betaald

Gewenste Oplossing:

als ik mijn bedrag van 23.00 euro op de rekening heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leemgraven