Klacht: geen geld terug van ontbijt en 3 gangen menu

op 24 juni 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

ik heb een annulering gehad dat ik op 13 april 2020 niet naar kloosterhotel in deurne kon ivm met corona ze zeggen dat ik een voucher gekregen heb maar dit heb ik niet gekregen ik heb een paar keer gebeld wanneer ik iets nieuw kon boeken maar ze zeggen dat de voucher is verlopen op 1mei ik heb begin mei gebeld hiervoor
het is een wel of niets spelletjes geworden en dat vind ik heel vervelend
dat ik niet meer welkom ben om te overnachten vind ik niet erg maar ik wil wel die 85.00 euro terug want ik heb niets gegeten bij jullie
ik hoop dat we hier uitkomen want ik heb rechtsbijstand gebeld en die zeggen dat ik recht heb op dat geld en zeker ivm corona,
ik word veel van het kastje naar de muur gestuurd door jullie en dat vind ik erg vervelend de ene zegt dat ik naar de receptie moet bellen van het hotel en de ander zegt naar fletcher boekingen. ik weet het nu niet meer en wordt hier erg verdrietig van heel het jaar hard gewerkt in de zorg en wil je er even tussenuit en het kan niet wordt je 1 nacht weg door je neus geboord

als ik die 85 ,00 euro weer terug krijg van ontbijt en 3 gangenmenu

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jose 1970