Klacht: geen geld terug ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben binnen afkoelperiode (wettelijke termijn)
de helm teruggestuurd. Er was niets mis mee, maar dochter kreeg scooter, en wist niet of de helm in het vak zou passen.

Wij hebben vele malen gemaild, en ook gebeld, maar er wordt niet op gereageerd.

Ondanks dat wij hem ( eigenaar) hem een termijn hebben gegeven alsnog het geld over te maken op onze rekening, volgt er geen reactie op.

Wij zijn duidelijk niet de enige , bekijk zelf de Reviews maar, het is GEEN BETROUWBAAR PERSOON , niet eerlijk zakendoen.

Gewenste Oplossing:

Diverse keren gebeld, en gemaild, of herkend het mailadres en telefoonnummer , maar er wordt niet op gereageerd.

DAT HIJ HET GELD TERUGSTORT OP ONZE REKENING ( EN GAUW OOK)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door mthelmenshop/minibikeshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat mthelmenshop/minibikeshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mthelmenshop/minibikeshop

Heeft op 04 mei 2012 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Uit onze administratie blijkt dat de betaling van uw bestelde bestelling op 21 januari van dit jaar is teruggestort.

Met vriendelijke groeten,

MTHelmenshop.nl

Alle klachten die gemeld zijn door JOLIJN KOERS-DE JONGH