Klacht: Geen geld terug of voucher

op 24 mei 2020 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 26maart zouden wij terugvliegen van Dubai naar Amsterdam. Echter kregen wij op 14 maart het bericht dat deze vlucht werd geannuleerd. We zouden in ruil een voucher krijgen die we op een later moment konden verzilveren. Door de hele corona crisis vonden we dat prima.
Op het moment dat we de annulering van onze vlucht van Corendon doorkregen, zaten wij nog in Nepal. Op 22 maart zouden wij met een andere maatschappij naar Dubai vliegen, maar ook die vlucht werd geannuleerd. Op advies (en met grote nadruk) van de Nederlandse ambassade hebben we een nieuwe vlucht geboekt van Nepal naar Amsterdam. Dit om zo snel mogelijk naar huis te moment in deze crisis. Een dag later kregen we ineens (zonder overleg!) een mail van Corendon met een nieuwe vlucht van Dubai naar Amsterdam voor een week eerder (19maart). Omdat wij het hier niet mee eens waren en we überhaupt nog niet in Dubai waren en daar niet eens meer konden komen hebben we contact opgenomen met Corendon. Zij vertelde ons dat we ons geen zorgen hoefde te maken en dat we alsnog een voucher zouden krijgen. Bij thuiskomst nogmaals met Corendon gebeld, weer werd aangegeven dat we onze voucher zouden krijgen, echter dat we dit via de mail nogmaals moesten aanvragen. Na dit gedaan te hebben kregen we een bericht dat we geen recht maken op een voucher met de melding: ‘jullie hebben geen gebruik gemaakt van de nieuw aangeboden vlucht en het is niet onze schuld dat jullie niet in Dubai waren’. Gewoon geen geld terug, geen voucher, niet onze bijgeboekte koffers en bijgeboekte stoelen. Echt schandalig!! Dit in deze periode en door hun slechte communicatie. Echt diep diep teleurgesteld door Corendon en echt dieven van andermans geld. Vind het oprecht niet erg om een voucher te krijgen of een deel van mijn geld niet terug te krijgen, maar zo met je klanten omgaan vind ik echt respectloos.

Wanneer wij alsnog een voucher krijgen voor onze niet gemaakte vlucht. En oprechte excuses van onprofessioneel handelen, slechteniet communicatie en ons op het verkeerde been zetten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RF89