Klacht: geen geld terug na retourneren slecht product ( wandlampje)

op 12 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb volgens de voorwaarden dit slechte produkt teruggestuurd

een pay-pall nota aangemaakt en verstuurd op 10 maart

diverse mails, klachten en herinneringen via pay-pall verstuurd.

Maar ik heb nog steeds mijn geld ( 14,99 euro ) niet terug.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik eindelijk mijn geld terug heb !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht joky3333

11 maanden geleden - Het is nu eind april en nog steeds geen geld alleen loze beloftes van deze firma Heel Slecht !

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door joky3333