Klacht: Geen geld terug na annulering van een bestelling

op 03 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Eind mei heb ik een vintage vloerkleed besteld op Groupdeal. Na weken wachten krijg ik een verkeerde vloerkleed geleverd. Bij de levering zag ik dat dus heb ik het niet aangenomen. Hierover heb ik meteen een mail naar Groupdeal gestuurd en ook gebeld. Ze hebben mij verzekerd dat het geld binnen vijf tot tien werkdagen getort wordt op mijn rekening ( inclusief vezendkosten). Het is inmiddels twee maanden verder en ik heb steeds mijn geld niet terug. Ik stuur ieder keer een mail en het antwoord blijft dat het zo het na moeten vragen bij de leverancier. In juli heeft Groupdeal gezegd dat ze overgaan tot betaling. Dit echter steeds niet gebeurd. Het zijn allemaal leugens. Ik waarschuw bij deze ook iedereen die iets bij Groupdeal. Niet doen, als je niet te vreden bent met je product krijg je echt spijt.

Als mijn geld op mijn rekening staat. Deze klacht is dan pas opgelost

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 05 augustus 2016 om 12:34 geantwoord

Hoi Jema, wat vervelend dat het zo lang heeft moeten duren voor dat je het geld terug gestort hebt gekregen, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Wij hebben inmiddels in ons financiële systeem gezien dat uw geld 2 augustus is terug gestort. Nogmaals onze excuses voor de wijze waarop deze klacht is afgehandeld.

Heeft op 05 augustus 2016 om 19:18 geantwoord

Strikte leugens ....wat voor bedrijf is dit. Er is geen geld overgemaakt naar mijn rekening en ik heb ook geen geld ontvangen . Oplichters gedrag is dit. Ik heb niet met een creditkaart betaald. Leugenaars... ik verzoek u om mijn geld direct terug te storten.

Alle klachten die gemeld zijn door Selma15