Klacht: geen geld terug in garantieperiode

op 25 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 22 juli is mijn telefoon in reparatie gegaan. Twee weken later, na zelf bellen, hoorde ik dat hij niet gerepareerd kon worden. AAngezien hij binnen garantie viel, zou ik geld terug krijgen. Op 15 augustus, na al een aantal malen gebeld te hebben, hoor ik dat het helaas nog 5 werkdagen gaat duren.
In de weken erna bel ik regelmatig de klantenservice. Op 2 september krijg ik een e-mail adres. Daarmee heb ik 3x gemailed. Met excuses van SAmsung en ze zullen er nu een spoedcasus van maken. Op 19 september mailen ze dat ze in ieder geval kunnen meedelen dat er tot omruiling wordt overgegaan. (dat wist ik al op 15 aug.). Inmiddels is het 25 september en heb nog steeds niets gehoord. 9,5 week later. Ik ben machteloos en kan niets doen. Ik heb een compleet overzicht van de geschiedenis op de mail, met hun antwoorden.
Hopelijk kunt u iets bereiken en mijn klacht in behandeling nemen. Dat zou ik zeer op prijs stellen.Alvast hartelijk bedankt voor uw moeite.

Als ik mijn geld terug heb. Dat is € 240,- van een gekochte Samsung S4 mini in maart 2015.
Ik heb minimaal een maand mijn abonnement niet kunnen gebruiken, omdat ik geen leentelefoon had. Het zou netjes zijn als zij die kosten ook vergoeden, maar met mijn garantiegeld ben ik al zeer tevreden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Katoen