Klacht: geen geld terug gehad

op 29 augustus 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een busreis naar Londen geboekt voor 2 personen. Kort voor de reis kregen wij een mail dat de reis geannuleerd is, omdat er weinig animo is. Het geld zou binnen 10-14 werkdagen teruggestort worden. Inmiddels zijn die 14 werkdagen voorbij en nog steeds geen geld op de rekening.Als wij bellen krijgen wij steeds te horen dat we een mail moeten sturen. Nou..wij hebben verscheidene keren gebeld en gemaild, maar helaas…nog geen geld terug gehad. Je wordt op deze manier gewoon voor de gek gehouden door Citytijger.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ashna R