Klacht: Geen geld terug, geen nieuw item, geen reactie meer!!

NicoleVegt01 op 11 december 2021 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

21 november contact opgenomen over een retour, en advies voor een andere maat. 22e reactie dat ik hem retour kon sturen, en aa kon geven bij de retour dat ik een andere maat wou. Dit gedaan. 26 november is het pakket bij hun aangekomen.

2 december naar hun gemaild dat de retour was aangekomen, en of het ging lukken met omuilen voor de andere maat.
Geen reactie.

7 december nogmaals gemaild, dat ik nog niets had vernomen met betrekking tot een nieuw item. Geen reactie.

9 december nogmaals gemaild dat ik nog geen antwoord had en nu dus ook geen nieuwe broek meer hoef, maar mij geld terug.
Weer geen reactie.

Vandaag contact opgenomen via hun Facebook pagina over al het bovenstaande, ook geen reactie maar er is wel tijd voor nieuwe filmpjes maken én plaatsen.

Ik ben bang dat we te maken hebben met oplchters en na meerdere reviews online is inmiddels ook aangifte gedaan .

Indien Lots of Goodies het volledige bedrag retourkosten €4,50 (gezien de maten kleiner zijn dan normaal ennde gigantisch lange wachttijd) a €24,49 binnen 5 werkdagen na nu voldoet zal ik de aangifte intrekken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lots of goodies over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lots of goodies een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lots of goodies

Heeft op 11 december 2021 om 14:29 geantwoord

Beste Nicole,

Bedankt voor je klacht! Ik heb je mails inmiddels beantwoord, maar ik kom er hier nog graag op terug. Helaas hebben we vanwege de aanhoudende drukte sinds Black Friday en tekort aan personeel weinig tijd om alle mails en retouren te verwerken. Hierdoor zijn er achterstanden ontstaan, die we op dit moment aan het wegwerken zijn. Daarnaast zijn het posten op social media en de klantenservice twee aparte afdelingen. Ik heb het bedrag van je retour gecrediteerd en zal na het weekend zichtbaar worden op je rekening.

Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.

Liefs en fijn weekend,

Team Lots of Goodies