Klacht: geen geld terug en geen Nike schoen!

op 10 juni 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Klacht over Aktiesport
Ik heb een dames Nike runningschoen besteld,ik dacht nooit dat het zolastig wordt! Heb de bedrag gestuurd,en ik wachte mijn schoen. 2dagen na de bestelling heb ik mailtje gekregen dat staat niet op vorraad. Ze hebben de bedrag teruggestuurd €34,98.
Ik ben ingelogd in aktiesport en heb gezien dat in de winkel Amstelveen staat nog op de voorraad . Ik heb van daar besteld.5.Juni. De bedrag heb ik ook gestuurd maar geen reactie wanneer krijg ik de schoen! Erg irritant ! Ik betaal betaal en krijg ik niks voor mijn geld! Dus moet de rest bedrag 34,98 ook terug en ik ben klaar met die stomme winkel!! Hoe kan iemand een zeg maar ,,grote” winkel zo waardeloos zijn? Z.s.m. de bedrag op mn bankrekening terugstorten!

met niks!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 06 januari 2017 om 15:20 geantwoord

Beste klant, Wij zien dat wij inderdaad de schoenen niet aan je hebben kunnen leveren. Helaas is de schoen reeds uitverkocht en onlangs ook van de webshop gehaald. In ons systeem is er bekend dat wij op 08-06 een terug betaald verzoek hebben ingediend. Wij hebben het bedrag voor je gecrediteerd op het rekeningnummer waarmee destijds de bestelling hebt geplaatst. Groet, Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door Susan888