Klacht: geen geld terug en asociale medewerks

op 17 augustus 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

ik heb een klacht over de footlocker in den haag bij de grote markt ik heb schoenen gekocht bij de winkel en wou ze terug brengen en vroeg om mijn geld terug maar dat wouden ze niet ze zeiden dat ik alleen een tegoed bij zou krijgen maar dr wou ik niet ze zouden dat het duidelijk bij de kassa staat maar ze zetten een schoen voor de zin waar staat wij geven geen geld terug nadat ik dat zij ging de kassière me negeren en wou niet meer tegen mij praten dus een andere personeel kwam bij me en zij of je neemt de schoenen mee en verlaat het pand of je neemt de tegoed bon aan en koopt andere schoenen dus ik heb met moeite de tegoed bon aangenomen en schoenen gekocht maar mijn moeder is erg woedend op de winkel nadat dat allemaal is gebeurd en dat ik de schoenen weer moet terug brengen en mijn geld terug moet eisen

als ik mijn geld terug krijg en als dat voortaan duidelijk wordt aangegeven van te voren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fikrie