Klacht: GEEN GELD TERUG DEFECTE ARTIKELEN (OF TE WEINIG?). GEEN REACTIE KLANTENSERVICE.

op 16 november 2016 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Ik heb twee lampen gekocht om als set in huis te zetten. Eén van de lampen is defect. De lamp ligt er los in (is bij de andere lamp niet). Op de defecte lamp zit ook iets wat lijkt op lijmresten? Is niet schoon te maken. Beide lampen lijken gebruikt en/of niet goed in elkaar gezet.

Beide lampen teruggestuurd vanwege defect en omdat ik het idee heb dat het om gebruikte/afgekeurde producten gaat.

We zijn nu inmiddels een maand verder en ik heb geen geld ontvangen. Bij het serviceverzoek staat de status “terugbetaald”. Ik heb mijn rekening nagekeken en heb wel een onbekende bijschrijving van de helft van de aankoopprijs, maar het is niet duidelijk of dit van iBood is. Ook geen bericht over ontvangen. Nogmaals mail gestuurd, maar opnieuw geen enkele reactie.

Geld terug en een reactie op mijn vraag. Ik wacht inmiddels al erg lang op mijn geld.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ibood over deze klacht.

Bericht van Ibood

2 weken geleden - Beste meneer vd Zandt, Bedankt voor je bericht hier via klacht.nl. We zien dat een van onze collega's gisteren je klacht/vraag in behandeling heeft genomen en per e-mail voorzien heeft van een antwoord die de situatie op zal lossen. Mocht je aanvullende vragen hebben, reageer gerust op de e-mail die je gisteren ontvangen hebt. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Bericht van Ibood

3 dagen geleden - Beste meneer vd Zandt, Volgens ons systeem is de tweede betaling van €49,95 uitgevoerd. Het bedrag zal inmiddels op je bankrekening moeten staan. Als dit inderdaad zo is, zijn we blij te vernemen dat het geheel hiermee goed zijn pootjes terecht gekomen is. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door NvdZ