Klacht: Geen geld terug bij annulering

op 03 september 2018 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Bij het ophalen van de auto in Dublin bleek mijn rijbewijs verlopen te zijn. Het was helaas niet mogelijk om de auto mee te krijgen op het rijbewijs en de debet kaart van mijn vriendin. Ik begrijp dat het hebben van een verlopen rijbewijs mijn eigen verantwoordelijkheid is. Echter, bij het annuleren van een reservering binnen 48, in dit geval door het huurbedrijf, zouden maar 3 dagen autohuur in rekening worden gebracht plus eventule administratiekosten. Ik vind het echter heel apart dat het gehele bedrag van 250 in rekening is gebracht.

Ik heb telefonisch met een medewerker van rentalcars een klacht opgesteld waarin een van de vragen was waar in de algemene voorwaarden staat dat ik het gehele bedrag kwijt ben en wat ik had moeten doen om eventueel wel in aanmerking te komen voor een gedeeltelijke teruggave. Zonder enige uitleg of verder contact is de klacht gesloten. Het enige wat ik heb ontvangen is een mail met eindafrekeing – 250 euro annuleringskosten – en of ik een auto wilde huren (!). Ik vind dat geen gang van zaken en een absurd hoog bedrag aan annuleringskosten.

Ik ben tevreden als mij duidelijk uitgelegd wordt wat ik wel had moeten om een gedeelte terug te kunnen krijgen en waar dit staat in de algemene voorwaarden. Ik ben helemaal tevreden als ik het bedrag na aftrek van anulleringskosten en 3 dagen huur terug krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bmvankessel