Klacht: Geen geld terug!

op 21 november 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan juli, een pre order.
Uiteindelijk kreeg ik een mail dat het helaas niet leverbaar is. Ik kreeg een tegoedbon aangeboden, die ik geweigerd heb en gevraagd om mijn geld terug storten.
Heb daar geen reactie op gehad. Uiteindelijk wel een mail gekregen dat ze een achterstand hadden op gelopen en dat geld later terug gestort zou worden. Die mail is daarna nog een keer herhaald met nog een keer uitstel! Ik heb toen laten weten dat ik daar niet meer mee accoord zou gaan. Inmiddels is het eind november en heb ik nog steeds mijn geld niet terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug gestort heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 30 november 2018 om 22:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bruck