Klacht: geen geld terug

op 17 februari 2018 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Our delivery didn’t came because the deliver couldn’t find my adress so he brought my package back to boohoo. I hope boohoo will send my package to me or give my money back, but boohoo did nothing!! I have send so much mails and i have a answer on it but only automatic answers, so they don’t take me serious…… it was 96 euro’s!! and i want that bag please!! I always order on this site but now never again if i don’t get my money back.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn 96 euro terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa Lamber