Klacht: Geen geld terug

op 07 december 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Een bestelling gedaan bij New york pizza Almelo.
De bezorger kwam aan met de melding een aantal dingen vergeten te zijn en vroeg of het goed was dat hij het na kwam brengen. Dit was voor mij uiteraard geen probleem maar hij is nooit meer terug gekomen. Helaas is dit al een keer eerder voorgekomen. Omdat het om een paar euro ging heb ik er toen geen melding van gemaakt maar dat het nu al de tweede keer was toch maar een melding gemaakt dat ik mijn geld terug wil. Dit is door NY pizza doorgestuurd naar de vestiging in Almelo en er zou binnen 48 uur contact met mij worden opgenomen. Dit gebeurde niet dus maar weer een mail verstuurd. Toen werd me verteld dat het wederom naar de vestiging is verstuurd en dat ze binnen 24 uur contact met mij zouden opnemen. Je raad het al ook dit is niet gebeurd.

Als ik mijn geld terug heb.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door marjoleinvandescheur