Klacht: Geen geld terug

op 01 augustus 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een paar maanden geleden een jurkje besteld op boohoo.com. Dit jurkje beviel me toch niet als gewenst en heb hem toen binnen de tijd teruggestuurd. Dit was op 6 juni. Nu heb ik nog altijd geen geld teruggekregen. Het pakketje had een waarde van 30 euro. Ik vind het nu toch wel veel te lang duren en wil mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoe Odekerken