Klacht: Geen geld terug

op 12 juli 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 31 mie een telefoon besteld via valuebasket. Na 1 maanden van herhaaldelijk contact waarin me verzekerd werd dat mijn levering opperste prio had alsnog geen levering.

Ik was er meer dan klaar mee en heb de order uiteindelijk eind Juni geannuleerd en om restitutie gevraagd. Dit zou spoedig worden geregeld.

Nu hij is julie en ik heb nog steeds geen geld terug.

Gewenste Oplossing:

als ik zsm mij geld op mijn bankrekening heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rafed