Klacht: Geen geld terug

op 09 juni 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op maandag 6 juni 2016 heb ik wat producten teruggebracht naar het Kruidvat filiaal aan de Reguliersbreestraat 22. Ik kocht de 1 + 1 actie producten van Garnier. Ik heb de verkeerde producten online besteld (Pure active 3 in 1 complete reiniging en een BB crème light voor de gemengde tot vette huid), dus bracht ik die terug. Dit is netjes afgehandeld doordat ik mijn geld terug kreeg.

Het ander Garnier product dat ik terugbracht, is de BB crème medium. Ik gaf bij de caissière aan dat dit product niet op mijn huid paste en er geen samples in de winkel zijn. De caissière gaf aan dat dit inderdaad vervelend is en ik niet de enige ben dit ervaart. Ik kreeg helaas mijn geld niet terug omdat dit al geopend is, maar doordat deze crème geen sample heeft heb ik nu een product gekocht twv bijna 10€. Dit is niet niets!

Graag ontvang ik mijn geld terug voor het kopen van een product waar ik niets aan heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.