Klacht: Geen geld retour ontvangen

op 01 juni 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart een artikel besteld, vervolgens op 1 april teruggestuurd, maar heb tot op heden nog steeds niet het geld terug ontvangen. Ondanks diverse mailtjes en telefoontjes.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 14 juni 2016 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Janssen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u zolang op het geld heeft moeten wachten.
Daar bieden wij onze oprechte excuses voor aan.

De betaling is 3-6-2016 doorgevoerd.

Uit veiligheidsoverwegingen wordt het bedrag altijd teruggestort naar dezelfde rekening / creditcard als waarmee de betaling is gedaan.

De bijschrijving zal afkomstig zijn van de stichting 'IcePay'.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door ronjanssen