Klacht: Geen geld retour in de winkel

op 11 mei 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Goedemiddag,
Ik heb laatst online Adidas superstars besteld voor mijn dochter, deze bleken te klein. Omdat op het retour formulier staat beschreven dat je in de winkel je geld meteen terug kan krijgen heb ik voor deze optie gekozen ipv deze terug te sturen. Mijn dochter heeft inmiddels nieuwe schoenen, een maatje groter. Gisteren, op mijn vrije dag speciaal naar Breda gereden om de schoenen te retourneren. Wat bleek, ik kon mijn geld niet terugkrijgen omdat ik de 1e klant van die dag was en er geen geld in kas was. Op het retour formulier, wordt dit niet medegedeeld. Ik had dus geen keuze en heb de schoenen daar achtergelaten zodat ze via de winkel terug gezonden worden naar het hoofdkantoor en ik dus ongeveer 2 weken moet wachten op mijn geld. Dit vind ik echt helemaal niet netjes, vandaar dat ik deze klacht indien. Als ik dit van te voren had geweten, had me dat deze moeite, tijd en geld (parkeerkosten en benzinekosten) bespaard!

Als ik mijn geld heel snel retour krijg! En als tip voor jullie, vermeld dit even op het retour formulier zodat ieder voor zich kan kiezen. Kleine moeite lijkt me.
(Factuurnummer 05289000186061, orderdatum 22-4-2017 op naam van M. Cornelia)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cybermel