Klacht: Geen geld retour gekregen

op 19 mei 2016 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou nadat ik een deel van mijn bestelling heb teruggestuurd 64 euro terug ontvangen van Kiabi. Ik kreeg netjes een e-mail dat de terugbetaling binnen 5 werkdagen zou plaatsvinden, die 5 dagen zijn inmiddels 10 dagen geworden en nog steeds niet retour ontvangen. Ook nadat ik 3 dagen geleden contact heb gezocht per e-mail nog steeds niets ontvangen. Inmiddels is er gereageerd dat ze het geld op 7 mei hadden teruggeboekt, ik moet dit echter nog steeds ontvangen. Dat is makkelijk geld verdienen voor Kiabi op deze manier.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld weer terug gestort heb gekregen op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht otjeroon

1 jaar geleden - Klach is inmiddels correct opgelost door Kiabi

Alle klachten die gemeld zijn door otjeroon