Klacht: Geen geld retour geen contact

op 06 september 2018 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Al 2 weken probeer ik wanhopig contact te krijgen met de customer care service van ASOS, maar helaas op geen enkele mail is gereageerd. Bellen kan je ze niet. Ik heb een bedrag van €1745,00 overgemaakt maar de bestelling is nooit door gekomen. Het terug krijgen van mijn geld is nog steeds niet gebeurd. Het is belachelijk dat contact leggen met dit bedrijf zo onwijs ingewikkeld is. Ik wil mn geld per direct terug, tis nog al een hoog bedrag.

Ik wil telefonische hulp en zo snel mogelijk iemand spreken die mijn geld kan terug boeken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Reactie van de melder van de klacht fleurvanledden

3 maanden geleden - Sinds 22 september probeer ik contact te krijgen. Behalve een app bericht dat mn zaak is overgedragen heb ik niks meer vernomen. Ook is mn geld nog steeds niet retour. Woest ben ik op het feit dat niemand het fatsoen heeft mij even te contacten en gerust te stellen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fleurvanledden