Klacht: Geen geld retour

op 27 april 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna 3 weken geleden pakketje retour gestuurd, volgens track en trace aangekomen in Zwolle waar deze naartoe moest.
Meerdere malen klantenservice gemaild en krijg bijna elke keer dezelfde standaard mail terug of ik een kopie van de track en trace bon wil sturen.
Als ik dat doe krijg ik weer reactie dat hun warehouse in de UK het pakket nog niet heeft ontvangen?!! Maar daar heb ik toch niks mee te maken! Ik heb het naar het retour adres gestuurd en mijn taak gedaan, doe die van jullie dan ook en stort mijn geld terug

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ginny Rijvers