Klacht: Geen geld retour

op 07 juni 2018 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 mei een artikel retour gezonden kreeg geen ontvangstbevestiging dus had ze gemaild werd om verzendbewijs gevraagd dit heb ik gedaan. Kreeg ik het antwoord dat er iets fout was gegaan tijdens de betaling via iDeal en dat dit zou worden opgelost. Na een week nog steeds geen geld, meerdere malen gemaild maar kreeg steeds dezelfde antwoord. Heb het via de asoschat geprobeerd weer dezelfde antwoord, daarna weer gemaild geen antwoord gekregen. Ik heb daarnaast nog twee retourzendingen bijna twee weken geleden verstuurd en ben bang dat het weer misgaat. Gaat om een bedrag van bijna 400 euro.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos19941