Klacht: Geen geld retour

op 17 december 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan begin september en ontvangen deze was defect.
Na moeizaam en lang wachten eindelijk antwoord waar ik het artikel naar toe kon retourneren (dit moest wel op mijn eigen kosten worden gedaan)
Dit was 6 weken geleden en krijg geen respons en krijg geen geld retour.
Dus geld kwijt van het bestelde artikel plus de kosten van het retourneren.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of site van het internet af zodat niet meer mensen worden opgelicht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wallyw