Klacht: Geen geld retour

op 17 december 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan begin september en ontvangen deze was defect.
Na moeizaam en lang wachten eindelijk antwoord waar ik het artikel naar toe kon retourneren (dit moest wel op mijn eigen kosten worden gedaan)
Dit was 6 weken geleden en krijg geen respons en krijg geen geld retour.
Dus geld kwijt van het bestelde artikel plus de kosten van het retourneren.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of site van het internet af zodat niet meer mensen worden opgelicht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Outspot

Heeft op 01 maart 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van der werff,
Het spijt ons te vernemen dat u het gevoel heeft dat u door onze firma opgelicht werd, wat uiteraard niet het geval is.
Wij hebben het even nagekeken en blijkbaar heeft onze leverancier jammer genoeg uw pakket nooit retour ontvangen. Eén van onze medewerkers heeft u recent gevraagd of u een tracking code heeft (en volgens het bewijs van de post dat u ons doorstuurde, heeft u wel een code gekregen), maar u heeft nog niet op haar laatste mail gereageerd. Indien u ons een tracking code kunt doorgeven, zullen wij uw aankoop volledig kunnen terugbetalen.
Alvast bedankt voor uw begrip alsook uw medewerking.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Heeft op 02 maart 2018 om 09:53 geantwoord

De tracking code heb ik helaas niet ontvangen.
Wel heb ik het bewijs van verzenden.
Deze klacht speelt al vanaf begin september en is veel te laat op gereageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Wallyw