Klacht: Geen geld retour!

op 24 augustus 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

11 juli heb ik 5 artikelen retour gestuurd wegens het niet passen. Ik heb contact opgenomen met lots of goodies hoe ik het retour kon sturen. Ik moest het opsturen en op de bon melden dat het om de gehele bestelling ging. Gedaan en daarna toen 2 weken niks gehoord. Gemaild wanneer ik mijn geld kon verwachten, binnen de wettelijke 14 dagen. Weer week gewacht, daarna opnieuw contact gezocht wanneer ik mijn geld kon verwachten. Er was onduidelijkheid over de retour gekomen artikelen. Ik heb aangegeven dat alles artikelen retour zijn gestuurd. Maar ze vertelde dat er maar 3 retour jij gekomen. Erg vreemd! Als de verpakking niet kapot is gegaan onderweg dan moeten alle artikelen zijn aangekomen en als er artikelen kwijt zijn dat moet dit bij hun gebeurd zijn. Ik heb meerdere malen gevraagd welke artikelen retour zijn gekomen, maar helaas krijgt ik geen antwoord meer. Ik heb na vele berichten wel geld van 3 artikelen retour gekregen maar ik wil ook mijn geld van de andere artikelen twv 57,50 !!! Wij hebben zelf ook een eigen webwinkel en weet heel goed hoe belangrijk een goede klantenservice is. Ik heb ook nog nooit zo een slechte klantenservice meegemaakt. Omdat er geen contact meer opgenomen word voel ik me toch opgelicht!

Als ik het resterende bedrag waar ik recht op heb terug gestort krijg.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 101081pt