Klacht: Geen geld retour

op 05 augustus 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Hoi, reeds op 16 juni heb ik mijn bestelling geplaatst. Daarnaast is het inmiddels ruim een maand geleden dat ik een retour heb gestuurd (heb een jurk in de verkeerde kleur geleverd gekregen en de ander voldeed niet aan de verwachtingen). De verkeerd geleverde heb ik in de juiste kleur ontvangen. Op zaterdag 1 juli zijn 2 jurkjes inzake retour bij lotsofgoodies afgeleverd. Ik heb nu betaald voor iets wat ik niet meer in huis heb en reeds weer in jullie bezit is. Er wordt aangegeven dat ze erachter aan gaan maar vervolgens gebeurd er niets.

De geretourneerde jurk heeft € 22,50 gekost en de retourzending van de foutief verzonden jurk was € 6,95. Graag zie ik het bedrag bijgeschreven worden.

Indien ik mijn geld retour heb ontvangen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Bericht van Lots of goodies

1 week geleden - Hoi Lieneke, we hebben je een mail gestuurd. Zou je hierop kunnen reageren?

Reactie van de melder van de klacht Lieneke1234

1 week geleden - Heb ik op gereageerd. Ik zou dit nu graag eindelijk opgelost zien.

Reactie van de melder van de klacht Lieneke1234

1 week geleden - Ik word de hele tijd gevraagd om lots of goodies te beoordelen terwijl het probleem nog helemaal niet is opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Lieneke1234