Klacht: Geen geld ontvangen

op 18 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte ,
Inmiddels 6 weken geleden een tuinset besteld. Deze wilde ik annuleren ivm levertijd welke veel langer duurde. Ik kon hem niet annuleren maar wel weigeren aan de deur.
Dit heb ik gedaan , eerst de tafel en toen 2 x 2 standenstoelen geweigerd.

Ik heb tot op heden maar een gedeelte ontvangen en mis nog 89.99 !!!

Hier heb ik inmiddels al 3 x over gebeld en via de app mijn beklacht gedaan.
Niets lijd tot een oplossing en ik wordt continu afgescheept aan de telefoon met dat het zogenaamd intern wordt doorgestuurd maar ik hoor niks en moet blijven bellen zonder succes !! Ook word ik nog onbeschoft te woord gestaan en vind dit alles bij elkaar echt schandalig!!!

Ik wil mijn geld terug waar ik gewoon recht op heb! En een excuses zal ook wel op zijn plaats zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 mei 2020 om 19:51 geantwoord

Heeft op 19 mei 2020 om 12:52 geantwoord

Dit wordt mij nu al 2 weken verteld, maar ik hoor nooit iets en niemand neemt contact op!! Ik had dat geld allang terug moeten hebben en het is bizar dat wat ik ook doe ik zo lang moet wachten en overal achteraan moet zitten. Ze vertellen me nu al ruim 2 weken dat het intern word doorgestuurd, maar dat is toch geen oplossing!! Want ik hoor verder niks en zit nog steeds zonder geld!! Ik heb dit echt nog nooit mee gemaakt , bij geen enkel bedrijf!!

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa Vermeulen