Klacht: Geen geld na retour zending

op 01 februari 2018 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Mijn bestelling helaas niet zoals verwacht en wou ik het kleding stuk retour doen. Ik stuurde via fb een bericht en er werd gezegd dat ik binnen de wettelijke 2 weken mijn geld kon terug verwachten, fijn. 6januari is mijn zending bij hun aangekomen en tot op heden nog geen geld retour ! Op mijn berichten word nauwelijks tot niet gereageerd. Eerst zeggen ze dat ze gaan kijken , dan vragen ze om de track en trace code, vervolgd word er weer gezegd dat ze gaan kijken. En tussen al deze vragen zitten een aantal dagen en berichten van mijn kant naar hun.
Door dit voorval zal ik dus nooit meer bij lots of goodies bestellen en raad het iedereen af. De kleding die hun aanbieden zijn ook te koop in andere webshops die zich wel aan de regels houden ! Dit is gewoon diefstal.

Ik wil mijn geld retour.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

5 maanden geleden - Wij hebben contact gehad met PostNl en het pakket is aangetekend verzonden en nooit door ons getekend en ontvangen. Wij zijn uiteraard bezig met een oplossing, want het is voor ons net zo vervelend als voor Rebecca Konijn. PostNL is nu begonnen met een onderzoek. We wachten het hoopvol af.

Alle klachten die gemeld zijn door Beccie.vand