Klacht: Geen geld kunnen opnemen na 3 pogingen

op 20 september 2017 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 3 pogingen om geld op te nemen wil ik dat er iets word gedaan zodat ik mijn geld kan opnemen. Contact maken met Western Union gaat niet omdat zij weinig tot geen klant communicatie hebben. Desondanks wil ik dat mijn probleem word opgelost zodat ik mijn geld gewoon normaal kan opnemen. Er is in de tussetijd niets verandert aan mijn pas of financiele situatie dus daaraan ligt het niet.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld kan opnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mcorrey