Klacht: geen geld gekregen

op 12 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Hallo,

Ik heb voor 10 juli 2016 loten besteld. Ik heb een bepaald bedrag gewonnen maar ik heb geld nog steeds niet gekregen terwijl er staat dat ik het al gekregen heb. Mijn rekeningnummer klopt gewoon.

Als het gewonnen geld nog krijg.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Kalb, Bedankt voor uw bericht. Het is erg vervelend dat u uw prijs nog niet heeft ontvangen. Bij uw gegevens is inderdaad een bestelling te vinden voor de trekking van 10 juli. De gewonnen prijs is volgens onze administratie ook terug te vinden bij de uitbetalingen. Rond 12 juli is de prijs gestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Dat is hetzelfde rekeningnummer waarmee u de betaling heeft verricht. Bij de uitbetaling van de prijs vind ik dit kenmerk terug: 2503452140. Helaas kan ik geen duidelijkheid geven waarom het niet terug te vinden is bij uw bankafschriften. Mocht u na een extra controle van uw afschriften nog geen storting terug kunnen vinden, dan wil ik u vragen om contact op te nemen met de Klantenservice, zodat wij samen met u kunnen zoeken naar een oplossing? U kunt ons bellen op het gratis telefoonnummer 0800 - 023 13 03. Wij zijn u van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 21.00 uur en in het weekend tussen 10.00 en 17.00 uur graag van dienst. Met vriendelijke groet, B. de Snoo Klantenservice Nederlandse Staatsloterij Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis) Postadres: De Nederlandse Staatsloterij Postbus 818 2700 AV ZOETERMEER

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:03 geantwoord

Geachte mevrouw Kalb,

B. de Snoo
Klantenservice Nederlandse Staatsloterij
Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)
Postadres:
De Nederlandse Staatsloterij