Klacht: Geen gehoor wettelijke bedenktermijn

op 15 september 2016 over Wish Fashion Boutique in de categorie Kledingwinkels

Bestelling gedaan bij de webshop. Ondanks de belofte ‘voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis’, zaten er twee werkdagen tussen. Bikini bleek niet aan de opgegeven maten te voldoen dus direct dezelfde dag terug gezonden (verpakking broekje ongeopend). Kosten retour zenden voor eigen rekening, het is niet anders.

Ontvangstbevestiging van bedrijf per mail, ik krijg een saldo voor een volgende aankoop. Dit betreft overigens het bedrag van de bikini, exclusief de verzendkosten van de verkoper. Echter zit ik momenteel door omstandigheden financieel moeilijk wat ik aan de ondernemer heb uitgelegd middels een reply op die mail. Men geeft aan bij het standpunt te blijven.

Aanvullende mail gezonden met het verzoek in plaats van een tegoedsaldo het bedrag aan mij terug over te maken. Tevens beroep gedaan op de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen bij koop op afstand. Dit conform advies van de consumentenbond.

Hier wordt niet meer op gereageerd.

Wanneer ik de betaling van het product, inclusief de verzendkosten voor de eerste verzending, terug ontvang. € 43,93

Alle klachten die gemeld zijn door b.klarenbeek