Klacht: Geen gehoor, verkeerde maat ontvangen

op 19 juli 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Op 6 juli heb ik mijn bestelling ontvangen. Daarbij heb ik een rok in de verkeerde maat ontvangen. Ik heb hier meerdere malen contact over gezocht, maar ik krijg geen gehoor. Ik ben namelijk niet van plan om de retour kosten voor mijn rekening te nemen. Ik heb niet de maat ontvangen die ik besteld heb!!
Heel even had ik contact via fb, maar toen ze hoorden dat het over een retour ging, reageerden ze niet meer. Het is nu al twee weken geleden…..

Ze geven op fb aan dat het druk is, maar ik vind dit echt niet kunnen. Stuur op z’n minst een reactie! Er is wel tijd voor het plaatsen van foto’s, maar niet op het reageren op een klant! Zeer slecht!

Het zou fijn zijn als ik een retourlabel kan ontvangen voor de rok doe verkeerd geleverd is en de rok in de juiste maat.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

2 maanden geleden - Hoi Wieteke, wij nemen alle retouren goed in behandeling en uiteraard als iets verkeerd geleverd is vergoeden wij de kosten. Zou je ons een mail willen sturen naar de klantenservice. We zien dat u namelijk alleen een Facebook berichtje heeft verzonden, maar geen email.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht WietekeR

2 maanden geleden - Ik heb jullie 3 keer gemaild!

Alle klachten die gemeld zijn door WietekeR