Klacht: Geen gehoor van rijschool

op 02 juli 2012 over Rijschool 3 Steps in de categorie Rijscholen

Ik heb de eerdere klachten gelezen en ik voelde me al een beetje opgelicht door na het kopen van een voucher via Groupon voor 8 rijlessen inclusief rijexamen, je als voorwaarde ook nog een pakket moest kopen van € 599.
Dat had ik blijkbaar niet goed gelezen/begrepen.
Van die 8 lessen + 10 lessen (minipakket) heb ik ongeveer 4 of 5 lessen gehad. Dit komt ook door afzeggingen op het laatste moment of opeens een andere rijinstructeur mij TE laat op te laten halen.
Tijdens de laatse rijles werd Nabil zo geirriteerd/kwaad omdat ik een fout maakte, dat hij even uit de auto moest stappen om af te koelen. Ik schrok er van. Toen hebben we afgesproken dat ik eerst mijn theorie weer zou halen, omdat mijn theorie was verlopen. En ik daarna weer mijn rijlessen zou oppakken.
Dat is wel een aantal maanden geleden maar dat moet niet uitmaken. Zo ver ik weet zit er geen geldigheids duur op een pakket toch? Nu kan ik de rijschool niet bereiken en krijg ik geen reactie op mijn e-mail.
Kan ik een gedeelte van mijn geld nog terug krijgen? Want ik wil geen les meer van deze rijschool.
Is het nog mogelijk om mee te doen aan de gezamenlijke klacht?

Het gehele pakket geld terug van € 599,00. En nog de resterende lessen die ik niet heb gevolgd van de voucher via Groupon. Dit was een bedrag van € 229,00.
Die sterren betreft mijn huidige mening over Rijschool 3Steps kloppen niet. Ik moest wat invullen maar ik heb 0 steren voor hun over.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefsoul