Klacht: Geen gehoor

op 07 juli 2017 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op di 4-7-17 bestelling gedaan en direct voldaan met Ideal.
Helaas geen bevestigingsmail mogen ontvangen, hierover via contactformulier contact gezocht maar nog steeds geen reactie. Dit zit mij niet lekker. Misschien dat jullie iets voor mij kunnen betekenen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik: * Contact krijg met dit bedrijf
* Geld terug gestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiabi.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiabi.nl

Heeft op 07 juli 2017 om 17:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy Kloosterboer