Klacht: Geen gehoor

op 12 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling online gedaan waarvan ik die wil annuleren maar krijg leenbakker klantenservice niet te pakken ik ben zeker een maand bezig met klacht indienen en bellen wachttijd is veels te lang, mail verstuurd nog steeds niks want afterpay blijf ook maar mailtjes versturen dat ik betalen moet maar heb de bestelling niet eens binnen kan iemand mij helpen want wilt geen onnodige onkosten

Gewenste Oplossing:

Als ik een terugkoppeling krijgt dat mijn bestelling geannuleerd is zou fijn zijn of een teken van leven van de klanten service ( mail of telefonisch )

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door S Kar