Klacht: geen gas

op 08 januari 2019 over Delta in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al van 20 november u mee te delen dat wij geen gas hebben in onze woning.
Het is een nieuwe woning met warmtepomp en 22 zonnepanelen.
Diverse keren heb ik dat al meegedeeld. Maar nu krijg ik een nota 82,73 euro om voor het gas te betalen. Te goeder trouw heb ik dit overgemaakt. Het dringt blijkbaar bij u en Stedin niet door dat wij geen gas hebben. Het enige is dan dat u zelf komt kijken bij ons thuis, dan kunt u dat met eigen ogen zien. Hoelang zal het nog duren voordat dit duidelijk wordt? Ik weet het niet wat ik hier anders aan moet doen.

Gewenste Oplossing:

Als u door hebt dat wij geen gas hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delta nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 12 juli 2019 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door c.bdvaate