Klacht: Geen garantie, veel geld betaald voor reparatie, nog steeds klacht niet opgelost.

op 18 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Samsung NEO S5 laadt niet meer op na 8 mnd. Samsung komt onder de garantie uit omdat er een zeer kleine barst in het scherm zit. Dit al tot zeer grote teleurstelling. Ik heb het toestel moeten laten maken voor 356 euro (nieuwprijs was 370). Ze gaven aan dat het toestel dan helemaal als nieuw zou zijn. Maar de klacht is niet verholpen, hij laadt nog steeds niet op. Dit was voor mij al het bewijs dat de barst niet in relatie stond met de klacht. Nogmaals moeten laten repareren. Ditmaal werden twee van de vorige reparaties nogmaals uitgevoerd. Vind ik al bijzonder. Maar hij laadt nog steeds niet op, tot op heden. Alle reparaties waren dus niet nodig, maar ik moet daar wel voor betalen. En mijn telefoon doet het nog steeds niet. Ongelooflijk dat ze hier bij Samsung hier zelf achter staan en dat dit de service is die ze verlenen.
Samengevat: tal van telefoontjes en ritjes naar Media Markt, Dynafix en Samsung, 2,5 mnd verder, een niet werkend toestel van 8mnd oud, 726 euro lichter. Nog steeds geen eerlijke en acceptabele oplossing.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld voor de onnodige reparaties terug zou krijgen. En dat ik een toestel heb die gewoon oplaadt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N v H