Klacht: Geen garantie op vogelkooi van 4 weken oud

op 08 augustus 2016 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Wij hebben op 28 juni jl een ferplast vogelkooi viola van 145 euro gekocht. Echter een maand later breekt een plasticje af van een deurtje. Ik had meteen contact opgenomen met ferplast en die vertelden mij dat ik de desbetreffende winkel moest benaderen. Dus ik pets place alexandrium gebeld en zij konden wel een nieuwe bestellen want dat hoort niet. Wil mijn man deze vandaag afhalen en vroegen ze er gewoon geld voor. Ik had meteen gebeld en het antwoord was dan ook. Ja mevrouw ik weet ook niet wat u daarmee heeft gedaan. En als ik niet hoefde te betalen dan zouden ze dat bij iedereen moeten doen. Het viel niet onder de garantie. Belachelijk.

Graag zou ik het deurtje dat ze nu toch in de winkel hebben kosteloos opgestuurd willen hebben aangezien het niet bij ons om de hoek is. Lees 1 uur rijden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pets Place over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 19 april 2017 om 09:00 geantwoord

Helaas treffen wij deze klacht nu pas aan, hierdoor zijn we niet in staat geweest om tijdig te reageren. We gaan er vanuit dat dit naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan de klant ons een e-mail sturen (service@petsplace.nl), dan gaan we kijken hoe we dit alsnog kunnen afhandelen.

Alle klachten die gemeld zijn door B. Kuipers