Klacht: geen garantie op parasol

op 09 mei 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

verleden jaar juni een parasol gekocht deze is al stuk gegaan.
Na twee keer een parasol gekregen te hebben die ook niet goed was heb ik nu een parasol die goed is maar volgens de medewerker bij karwei is de garantie geldig van de oude parasol. tot juni 2016.
Ik heb geen nieuwe kwitantie gekregen omdat het systeem dat niet aan kan om een oude kassabon te retourneren en een nieuwe kassabon te geven.
Na drie keer een defecte parasol te hebben gekregen, dus drie keer een loodzware parasol heen en weer gesjouwd te hebben, was een sorry wel op zijn plaats geweest.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik een schriftelijke bevestiging krijg dat mijn parasol de garantie heeft die voor een nieuwe parasol geldig is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 17 mei 2016 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

er is contatc geweest met de klant om de zaak goed met garantie af te handelen

Alle klachten die gemeld zijn door 3811GH20